tisdag 8 december 2009

Collan gästbloggar

Nu har vi infört att Collan ska ha sin egna lilla ruta, där hon skriver om alla hennes tvistade åsikter! //Ragnar <3






Collan har ordet!

Hej!
Nu ska jag göra ett nytt försök med att få ner mina åsikter på dataskärmen.mAllmänt kallar jag det för Hissar/dissar listan. Jag vet att Rashid och Rielly hade en varsin sån förut!



Dagens...
Hiss
Går till
*Moi! Jag, asså bara allmänt eftersom jag är så perfekt. Vad mer behöver jag säga?

Diss
Går till
*Världens små datorer. Hur tror de att vi pollar ska kunna blogga va?
Detta inlägg har tagit exakt 32 h och 23 min att skriva. FATTA! mer än ett dygn!!



När jag ändå är i farten tänkte jag ge er lite nödvändiga tips!

1.Får du inte vad du vill ha när du står i stallet? Då är det bara att lägga huvudet på sne och se sööt ut!

2. Är din matte "dum" mot dig, när du är ute och rider? Börja bocka, tvära och sparka mot andra hästar! Funkar varje gång :D

3. Är din hagkompis ivägen? Lägg öronen bakåt och jaga bort han/hon, varför ska dom störa dig för?

4. Lämnar matte boxdörren lite öppen? Då är det ju hennes fel om mantrycker upp dörren och går och käkar lite hö.

5. Till sist måste jag bara fråga dig, Kära Ragnar. Vad menar du med tvistade åsikter? Dom här tipsen är FAKTAA!!

Slänger in en söt bild på grabbarna här också! (Sorry att den e suddig, men de spriger) :D

Hoppas du gillade min lilla ruta för dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar