måndag 30 november 2009

collan gästbloggar!

(Alla bloggar har ju typ gästbloggar av kompisar och så. Så nu tar Colliander Rc 1006 över pennan!! /RALFE PALFE)
Heeeeeeeeeeeeeeeehj :)<3
Ni vet nog nu vem jag är eftersom jag fick en så fin presentation. Ja är såkallad "mattes" polle!
Ja.. Jag har ju aldrig skrivit på någon blogg förut så jag har lite problem. Men idag har jag inte gjort så jätte mycket, gått ute i hagen, bajsat och ätit. Sen kom matte och borstade och red med anton och sen poppade vi lite på ängen!!

Okej, ja orkar inte skriva mer nu för jag är sämst på att blogga. Men jag har ändå aldrig tänkt skaffa en blogg eller skriva på en :o
Ett allmänt tråkigt inlägg från Collan ;)

PUSSSSS!!!!

1 kommentar:

  1. Tjena Sivan Divan, trodde du skulle blogga på förfullt, du har ju åsikter om det mesta :-)

    SvaraRadera